• Handsome Vintage boys
  • Courir Nu
  • Surfer is changing on the beach
  • Spéciale non circoncis
  • Show us your best part !
  • Beach boys
  • Summer Boys 2009

Nature Boys

Nous sommes vendredi 13, un jour soit disant chanceux.... J'ai comme toujours tenté ma chance aux jeux de grattage mais comme toujours j'ai perdu!

J'espère avoir plus de chance en amour demain pour la Saint Valentin, en attendant, voici quelques hommes qui prennent la pose dans des milieux naturels.  
Dites vous que si comme moi vous n'avez pas eu de chance aux jeux ce hommes peuvent servir de lot de consolation !

We are Friday 13th, one day lucky day.... I always tried my luck with the Game, but as always I lost!

I hope to have more luck in love tomorrow for Valentine, meanwhile, here are some men who are laying in natural environments. Tell yourself that if like me you have not had a chance to play the men can serve as a consolation prize!


2 .:

Anonyme a dit…

1st and 2nd photos wow i love these two guys

boibuff a dit…

I love guys in nature!!!! #5 & #6 are my pics for hottest guys!!!

Enregistrer un commentaire

Laissez vos commentaires sur OverOurHead !

Blog Widget by LinkWithin