• Handsome Vintage boys
  • Courir Nu
  • Surfer is changing on the beach
  • Spéciale non circoncis
  • Show us your best part !
  • Beach boys
  • Summer Boys 2009

Exhibons-nous !

Que se soit au printemps, en été en automne ou bien en hiver, des hommes n'hésitent pas à poser nus. C'est vrai que l'été c'est plus simple d'être nu d'un point de vue climatique qu'en hiver où il neige.

Moi, je serais incapable de rester nu dehors plusieurs minutes. Je suis un vrai frileux, en hiver je suis obligé de sortir avec 4 pulls sinon je gèle sur place.

D'ailleurs en parlant de ça je pense les records consécutifs de consommation d'électricité en France sont en grande partie à cause de moi..... j'ai aménagé mon appart en plage tropicale où la température ambiance approxime les 30 degrès !  :)
Whether in spring, summer autumn or winter, men do not hesitate to pose naked. It is true that it was easier to be naked in a climate in winter when it snows.

I would not be able to remain naked outside several minutes. I am a true chilly in winter I have to go out with 4 sweater or I froze on the spot.

And speaking of that I think the record in electricity consumption in France is largely due to me ..... I built my apartment in tropical beach where the ambient temperature approximates 30 degrees Celsus! :)

0 .:

Enregistrer un commentaire

Laissez vos commentaires sur OverOurHead !

Blog Widget by LinkWithin