• Handsome Vintage boys
  • Courir Nu
  • Surfer is changing on the beach
  • Spéciale non circoncis
  • Show us your best part !
  • Beach boys
  • Summer Boys 2009

Private Pics

    Dernière série "Private Pics" avant les vacances... 
     Mais ne soyez pas triste, au contraire profitez des 10 jours pour vous remémorer tous les bons moments passés sur le blog, et pour cela, il faut aller voir les archives !!!! 
     
Tous ces mecs qui utilisent leurs appareils photos et flashent se qu'ils ont dans le pantalon sont des mecs du type macho "Regardez moi, je suis le plus fort!!!" et dieu sait pourtant que je ne suis pas fan des machos, mais le plaisir prends le contrôle de mon esprit et c'est pourquoi j'adore tous ces types amateurs qui nous montrent leurs attributs.

Last series "Private Pics" before my vacation ... But do not be sad, contrary to enjoy 10 days to remember all the good moments spent on the blog, and for that we need to go see the archives!!

All these guys who use their cameras and flashent will they have in the pants are kind of macho guys "Look at me, I am the greatest!" and god knows that I am not a fan of macho, but the pleasure take control of my mind and that is why I love all these types amateurs who show us their attributes.

1 .:

boibuff a dit…

Just discovered this blog.GREAT STUFFB Lorenzo is HOTBBBB

Enregistrer un commentaire

Laissez vos commentaires sur OverOurHead !

Blog Widget by LinkWithin