• Handsome Vintage boys
  • Courir Nu
  • Surfer is changing on the beach
  • Spéciale non circoncis
  • Show us your best part !
  • Beach boys
  • Summer Boys 2009

Be Nature !

Comme je vous l'ai dit, je suis un enrhumé, se qui fait que j'ai mal au crane, je suis fatigué... bref il faut que je me renforce de l'intérieur, il va falloir que je fasse une cure d' Actimel de Danone ;) ! Je ne vais donc pas passer beaucoup de temps à commenter ces images mais de toute façons je pense qu'elles parlent d'elles même.

Promis, je me soigne et je reviens dans quelques jours en pleine forme ! 
As I said, I am a cold, which is a pain in my skull, I'm tired ... short I've got to strengthen the procedure, it will take for me to make a cure for Danone Actimel;)! I will not spend much time to comment on these images, but anyway I think they speak for themselves. 
Promised, I care and I come back in a few days in good shape!

3 .:

Anonyme a dit…

did u take the pics from dudesnude?????

Anonyme a dit…

That's interresting. The last picture was took in Montreal, fews years ago. Do u have another one from this guy ?

Anonyme a dit…

le sirop de corps d'homme est pas al pour la crève aussi lol
soigne toi bien

Enregistrer un commentaire

Laissez vos commentaires sur OverOurHead !

Blog Widget by LinkWithin