• Handsome Vintage boys
  • Courir Nu
  • Surfer is changing on the beach
  • Spéciale non circoncis
  • Show us your best part !
  • Beach boys
  • Summer Boys 2009

I Love Body Painted !

Que se soit le body painted de Chicago ou bien celui de Seattle, je les aime tous !!!! Place à l'imagination et au talent, vous le savez la vulgarité n'a pas sa place et c'est juste pour l'amour de la nudité que tout ces hommes et ces femmes défilent dans les rues dans plus simple appareil.
Whether the body painted Chicago or Seattle that I love them all!! Place the imagination and talent, you know vulgarity has no place and it's just for the sake of nudity that all these men and women parade through the streets in more simple device.




3 .:

Anonyme a dit…

tu sais que moi aussi j'adore tous les typologies de bodypainting!
le mec vert c'est le plus beau ù mon avis

Anonyme a dit…

moi je prefere l equilibriste belle teub

Anonyme a dit…

everybody pretending they are not exhibitionists specially the guy on 1st photo look at his smile just because people are photographing and looking his body.

Enregistrer un commentaire

Laissez vos commentaires sur OverOurHead !

Blog Widget by LinkWithin