• Handsome Vintage boys
  • Courir Nu
  • Surfer is changing on the beach
  • Spéciale non circoncis
  • Show us your best part !
  • Beach boys
  • Summer Boys 2009

Jeux de Boue

Je ne sais pas vous, mais je trouve ça torride les combats de boue.... je ne sais pas pourquoi j'aime ça mais c'est tout du moins se que je ressens. Peut être pour le coté viril du mâle.... je ne sais pas!

Voilà pourquoi, j'ai craqué sur ces images dénichées sur la toile le weekend dernier : 2 mecs recouvert de boue pour une raison que j'ignore mais ça me suffit pour me plaire. J'espère que vous aimez ça aussi. !!!
______________________
Google Translation

I think it's torrid fighting mud .... I do not know why I like it but it's at least what I feel. Maybe for the next virile male .... I do not know!
That is why I cracked on these images dénichées on the canvas last weekend: 2 guys covered in mud for whatever reason but it is enough for me please. I hope you like it too!









Petit mix de toutes les images:

1 .:

Anonyme a dit…

Wow!!! VERY Sexy, very sensual!!! Nude man riding on another nude man's strong shoulders and each covered in Earthy grime and stone textures! Now let's see them showering it all off! Hopefully in an open outdoor shower together!! :-)

Enregistrer un commentaire

Laissez vos commentaires sur OverOurHead !

Blog Widget by LinkWithin